Бенксі відзначив річницю студентських заворушень малюнками в Парижі

Всесвітньовідомий митець Бенксі справді намалював у Парижі нові графіті. Це нарешті визнав і сам митець. Однак походження кількох приписуваних йому малюнків – досі загадка.

Про це повідомляє DW.

Нарешті це підтвердив сам таємничий Бенксі: у соцмережі Instagram він визнав, що три нові графіті на стінах кількох паризьких будинків – справа його рук. «Через 50 років після паризького повстання 1968 року: місце народження трафаретного мистецтва», – написав Бенксі, нагадуючи про студентські протести у Франції 1968 року, відомі як «червоний травень».

Один з нових малюнків всесвітньовідомого митця з англійського Бристоля з’явився на стіні неподалік Національного центру музею і мистецтв Жоржа Помпіду в серці Парижа. Інший помітили минулими вихідними у районі Сорбонського університету. А загалом митець «взяв відповідальність» за три нові настінні малюнки в столиці Франції. Один із малюнків – автопортрет у масці щура, який тримає ніж для вирізання трафаретних шаблонів. Бенксі приписують ще три настінні малюнки в Парижі, але свого авторства щодо них він поки що не підтверджує.

Один із непідтверджених малюнків з’явився неподалік закритого у березні притулку для біженців на півночі Парижа. На ньому темношкіра дівчинка сама виступає у ролі художниці із трафаретом, а поруч розкиданий її нехитрий реманент: спальний мішок та плюшевий ведмедик. Якщо придивитися, то стає помітним, що дівчинка за допомогою трафарету та рожевої фарби замальовує на стіні свастику.

Експерти не сумніваються, що цей стріт-арт – теж робота знаменитого бристольця. «Це точно стиль Бенксі 2000-х років. Його почерк, фарби, використання фото та їх графічне втілення», – каже французький мистецтвознавець Поль Арденн.

На користь того, що це самі Бенксі, говорить і те, що митець раніше критикував поводження Франції із біженцями, а у 2015-му навіть намалював графіті у французькому Кале.

Хоча Бенксі вже давно став міжнародною «зіркою» стріт-арту, його особа й досі окута таємницею. Існують різні версії – навіть така, що за гучним ім’ям криється цілий мистецький колектив. Перші картини Бенксі продавалися по 50 фунтів, розповів свого часу тодішній галерист графіті-художника Стів Лазарідес у інтерв’ю Süddeutsche Zeitung. Нині ж їх оцінюють, буває, і в півмільйона фунтів. Сам митець у 2010 році навіть потрапив до сотні найвпливовіших людей світу, перелік яких публікує журнал Time.

 

ГОЛОВНІ НОВИНИ

19.11.2018
:
показати більше