Штучні інтелекти випробують на старій комп'ютерній грі-стрілялці

На конференції Computational Intelligenceand Games було оголошено про змагання для розробників з розробки штучного інтелекту, здатного пройти класичний шутер 1993 року Doom.

Особливістю випробування стане те, що комп'ютерному розуму нададуть лише ту інформацію, яку бачить звичайний гравець: показники з плоского екрану монітора.

Зазвичай штучний інтелект для відеоігор має більш широкі можливості для своєї діяльності, що включають в себе ідеальне знання карти і послідовності дій.

Для створення програм, які приймуть виклик, заохочують використання методик глибинного навчання із закріпленням (reinforcement deep learning), повідомляє The Verge.

Для них характерне об'єднання традиційного глибинного навчання і закріплення людиною вдалих поведінкових ходів програми, що нагадує дресирування тварин.

ГОЛОВНІ НОВИНИ

17.11.2018
:
показати більше