Віднедавна Пенсійний фонд запустив нову комп'ютерну програму ідентифікації клієнтів. Належні для отримання субсидії документи я надав у Корольовський відділ соцзахисту в Житомирі ще у жовтні. І став чекати. Минув жовтень, листопад, грудень. Приходили платіжки з космічними сумами, а субсидії — немає, пише газета Експрес.
На початку січня вирушив з'ясовувати, чому нашій сім'ї не надали субсидію? У відділі соцзахисту мене неабияк здивували. "Субсидію не надано, бо не видно відрахувань у Пенсійний фонд. Ви не ідентифіковані в їхній базі даних, — пояснили працівники відділу. — А все через те, що у вас немає ідентифікаційного коду". Це дійсно так. Від коду я відмовився декілька років тому з релігійних міркувань. Це дозволяв тоді закон. Замість коду маю відповідний штамп у паспорті. І досі жодних проблем з цим не виникало.
"Річ у тім, що Пенсійний фонд віднедавна запустив нову комп'ютерну програму ідентифікації клієнтів, — пояснили мені. — А вона не може ідентифікувати осіб без податкового коду. Ви у нас перший такий клієнт у новому році. Ось на вас ця програма і спіткнулася".
Довелося заповнювати спеціальні анкети для ідентифікації у цій новій програмі. Минуло відтоді вже три тижні, а результату досі немає. Фахівці Пенсійного фонду в Житомирі зв'язувалися вже й зі столичними колегами, але там теж не вирішили проблему. У відділі соцзахисту обіцяють, що рано чи пізно субсидію таки нададуть. І витрачені мною зайві кошти відшкодують. Але поки що доводиться щомісяця платити 3000 — 3500 гривень за комунальні послуги, бо якась комп'ютерна програма зробила мене мовби людиною другого гатунку.
Сергій БОВКУН