Про це у коментарі газеті Експрес сказав Дмитро Мелех, керівник юридичної компанії "Автопоміч".
Якщо власник автомобіля розмитнить його протягом 90 днів після вступу закону в силу, то він може сплатити лише 50% необхідних платежів. Нагадаю, окрім акцизу, сплатити слід ввізне мито — а це 5 — 7,3% від вартості автомобіля, а також ПДВ — 20% від суми митної вартості, мита й акцизу. Тож, наприклад, якщо ви купили у Польщі машину 2003-го року випуску з об'ємом бензинового двигуна 2000 кубічних сантиметрів за дві тисячі євро, його розмитнення обійдеться вам у 2375,2 євро (1500 євро акцизу, 146 євро ввізного мита та 729,2 євро ПДВ). Розмитнення такого ж авта, але 2015-го року випуску, за 10 тисяч євро, коштуватиме 3236 євро (300 євро акцизу, 730 євро ввізного мита і 2206 євро ПДВ). Дотепер ця сума була майже вдвічі більшою, — сказав експерт.
Читайте також: Мінкульт просить забрати майно Почаївської лаври від УПЦ МП. Триває розслідування
Нагадаємо, після гучних протестів Верховна Рада пішла на поступки водіям, які вимагали доступних умов для легалізації ввезених із-за кордону машин. Парламентарі знизили вартість розмитнення та спростили принципи нарахування акцизу на авта. І водночас — підвищили штрафи за порушення митних правил, аби стимулювати "євробляхарів" узаконити свої засоби пересування.
Як саме посилили відповідальність для тих, хто користуватиметься "євробляхами" з порушенням митних правил? Чи можна очікувати буму легалізації "євроблях"? І як вираховуватимуть порушників митного законодавства? Відповіді на ці питання читайте у новому номері газети Експрес.
До слова, Формула для "євроблях": як розраховуватимуть розмір акцизу