Що робити з цими заявами? Надавач послуг каже, що підписувати, повертати чи надсилати отриману заяву-приєднання не обов'язково, пише газета Експрес.
— Побутовим споживачам не обов'язково кудись йти, щоб укласти договір. Всі, хто продовжує споживати електроенергію і оплачує рахунки за надану послугу, автоматично стають клієнтами "Львівенергозбуту", який створений на базі дирекції та відділень електропостачання ПрАТ "Львівобленерго", — пояснює Олександр Горгут, речник компанії. — Починаючи з січня цього року, у споживачів буде два договори: з "Львівенергозбутом" — про постачання електроенергії, та з "Львівобленерго" — про надання послуг з розподілу електроенергії. Заяву-приєднання споживачі можуть заповнити і повернути, але це — за власним бажанням.
— Споживачі цікавляться чи, підписуючи новий договір, не зміниться вартість послуги з електропостачання?
— Сьогодні про зміну тарифів на електроенергію для населення не йдеться.
— І все ж, якщо не укладати договір, помешкання не знеструмлять?
— Не знеструмлять. Адже, відповідно до Закону України "Про ринок електроенергії", приєднання до умов договору відбувається автоматично.
— Цього місяця в споживачів виникали проблеми з подачею показів лічильників та оплатою онлайн. То як тепер платити і подавати покази?
— Правила оплати за світло не зміняться. Достатньо зайти в пункт приймання платежів та назвати свою адресу або ж скористатись сервісами онлайн-платежів. Тобто старі реквізити автоматично заміняться новими в усіх способах оплати рахунків та на самих рахунках.
Щодо онлайн оплати, то сьогодні вже налагоджено приймання платежів за електроенергію через чотири онлайн-системи ("ПриватБанку", "Easypay", "Portmone" та "Ibox bank").