Про це повідомляє Еспресо з посиланням на ПАТ "Сумиобленерго".
Таку суму нарахували через помилку, якої він припустився, коли передавав показання електролічильника.
Сумчанин 3 січня через СМС передавав показання лічильника і замість чотирьох цифр вказав п`ять, одна з яких була зайвою.
Сьогодні, 23 січня, він отримав квитанцію. Контролер "Сумиобленерго", яка розносила платіжки, побачила велику суму та обсяг спожитих кВт/год. Вона захотіла перевірити, чи відповідають показання лічильника даним у платіжці, проте отримати доступ до лічильника їй не вдалося.
"Сумиобленерго" стверджують, що наступного місяця в разі правильної передачі показань лічильника чоловікові зроблять перерахунок. За їхніми даними, він не втратить власних грошей.
Підприємство закликає жителів міста уважно передавати показники лічильників, щоб уникнути подібних ситуацій.